Kysymyksiä? Olemme palveluksessanne!

Yritämme auttaa asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja nopeasti! Tämän sivun kautta pyrimme vastaamaan useimpiin kysymyksiin jo suoraan, mutta ota rohkeasti yhteyttä hulluun asiakaspalvelutiimiimme! He kuuntelevat kaikkia kysymyksiänne, ongelmia ja tietysti kehuja!

Usein kysytyt kysymykset

Ennen klo 20:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä arkipäivinä. Jos toimitus viivästyy, sinulle ilmoitetaan siitä tietenkin! Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja tilauksestasi.

Jos jollakin tilaamallasi tuotteella on pidempi toimitusaika, näet sen selvästi verkkokaupassa ja saat siitä ilmoituksen. Oletusarvoisesti toimitamme tilauksesi vain täydellisenä. Haluaisitko osittaisen toimituksen? Ei hätää, kysy meiltä vastauksen kautta tai alla olevien yhteydenottovaihtoehtojen kautta!

Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, joka sisältää laskun ja Track & Trace -linkin tilauksesi seuraamiseksi. Nämä löytyvät myös tililtäsi verkkokaupassa.

Jos et ole ollut kotona, DHL yrittää uudelleen naapurin luona tai myöhempänä ajankohtana. Tarkkaile Track & Trace -sivustoa saadaksesi lisätietoja!

Tämä on tietenkin aina mahdollista! Rekisteröi palautuksesi täällä, jotta olemme tietoisia kaikista palautusta koskevista vaatimuksistasi. Syötä postinumerosi ja tilausnumerosi ja seuraa ohjeita.

Eikö kysymystäsi ole lueteltu tässä? Tutustu muihin asiakaspalvelusivuihimme: Palautukset ja takuu, Maksaminen ja laskutus sekä Tilaaminen ja toimitus.

Kelly

Tai ota meihin suoraan yhteyttä!

Eikö kysymykseesi ole vastattu edellä ja haluaisitko ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme? Lähetä meille sähköpostia!

Valentina klantenservice

Yhteydenottolomake

Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella. Onko kysymyksesi kiireellinen? Ilmoita se viestin otsikkorivillä! Hoidamme asian heti puolestasi! Onko sinulla kysymys olemassa olevasta tilauksesta? Muista silloin mainita tilausnumerosi.