Tältä sivulta löydät kaikki kysymykset, jotka koskevat tilauksen tekemistä, toimituskuluja, toimitusaikoja tai pakettisi seurantaa. Onko sinulla kysymys, joka ei ole usein kysyttyjen kysymysten joukossa? Kerro meille!
Usein kysytyt kysymykset
Tilaustani ei ole vielä toimitettu, mitä voin tehdä?
Saattaa olla, että pakettisi ei ole vielä toimitettu. Teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman pian. Jos pakettia ei ole toimitettu vielä tämän jälkeen, ota meihin yhteyttä. Huomaa, että tutkinta on aloitettava 14 päivän kuluessa (sen jälkeen, kun seurantakoodi osoittaa, että paketti on toimitettu).
Milloin saan Track & Trace -koodini?
Koodi lähetetään sähköpostitse sinä päivänä, kun tilauksesi lähtee varastosta!
Miten voin muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Haluatko muuttaa tai peruuttaa tilauksesi? Ota meihin yhteyttä.
Mistä tiedän, ovatko kaikki tuotteet varastossa?
Tilauksen yhteydessä ilmoitamme, onko tuotteita varastossa.Voi käydä niin, että tilauksen jälkeen tuote on edelleen loppu varastosta. Lähetämme tällöin sähköpostitse päivityksen odotetusta toimitusajasta.
Mikä on tilaukseni toimitusaika?
Pyrimme toimittamaan useimmat tuotteet sinulle mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen. Toimitusaika riippuu joskus tuotteen tyypistä. Meillä on myös odottamattoman suuria tilauksia, jotka joskus vaativat tuotteen takaisintilaamista viivästyttää tilausta. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle sähköpostitse päivityksen odotetusta toimitusajasta.
Voinko lähettää tilaukseni toiseen osoitteeseen?
Tämä on mahdollista useimmissa tapauksissa, mutta emme voi taata, että lähetys toimitetaan tähän osoitteeseen (koska tämä riippuu postinkuljettajasta, Posti).
Mitä tapahtuu, jos en ole kotona synnytyksen aikana?
Jos jakelija ei löydä sinua kotoa, hän jättää sinulle viestin jatkotoimista (tämä voi olla uusi toimitusyritys, toimitus palvelupisteeseen tai toimitus naapureille). Jos paketti palautetaan meille, otamme sinuun yhteyttä keskustellaksemme seuraavista toimista.
Voinko toimittaa tilaukseni postilokeroon tai keräyspisteeseen?
Paketteja ei voi lähettää postilokeroon tai noutopisteeseen. Tarjoamme mahdollisuuden lähettää tilauksesi eri osoitteeseen kuin laskutusosoite. Voit ilmoittaa tämän osoitetietoja täyttäessäsi.
Mikä on käytäntönne vahingoittuneiden pakettien osalta?
Jos tilaus on vahingoittunut, suosittelemme ottamaan kuvan vahingosta heti. Tämän kuvan avulla voit ottaa meihin yhteyttä, ja yhdessä löydämme sopivan ratkaisun!
Voinko noutaa tilaukseni?
Tilauksesi voidaan toimittaa vain osoitteeseen, tilausta ei ole mahdollista noutaa meiltä.
Tilauksesi voidaan toimittaa vain osoitteeseen.
Katso myös seuraavat kysymykset
Tai ota meihin suoraan yhteyttä!
Eikö kysymykseesi ole vastattu edellä ja haluaisitko ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme? Lähetä meille sähköpostia!
Sähköposti
Täytä alla oleva yhteydenottolomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake
Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella. Onko kysymyksesi kiireellinen? Ilmoita se viestin otsikkorivillä! Hoidamme asian heti puolestasi! Onko sinulla kysymys olemassa olevasta tilauksesta? Muista silloin mainita tilausnumerosi.