Tältä sivulta löydät kaikki kysymykset, jotka koskevat tilauksen tekemistä, toimituskuluja, toimitusaikoja tai pakettisi seurantaa. Onko sinulla kysymys, joka ei ole usein kysyttyjen kysymysten joukossa? Kerro meille!

Usein kysytyt kysymykset

Saattaa olla, että pakettisi ei ole vielä toimitettu. Teemme parhaamme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman pian. Jos pakettia ei ole toimitettu vielä tämän jälkeen, ota meihin yhteyttä. Huomaa, että tutkinta on aloitettava 14 päivän kuluessa (sen jälkeen, kun seurantakoodi osoittaa, että paketti on toimitettu).

Koodi lähetetään sähköpostitse sinä päivänä, kun tilauksesi lähtee varastosta!

Haluatko muuttaa tai peruuttaa tilauksesi? Ota meihin yhteyttä.

Tilauksen yhteydessä ilmoitamme, onko tuotteita varastossa.Voi käydä niin, että tilauksen jälkeen tuote on edelleen loppu varastosta. Lähetämme tällöin sähköpostitse päivityksen odotetusta toimitusajasta.

Pyrimme toimittamaan useimmat tuotteet sinulle mahdollisimman pian tilauksen tekemisen jälkeen. Toimitusaika riippuu joskus tuotteen tyypistä. Meillä on myös odottamattoman suuria tilauksia, jotka joskus vaativat tuotteen takaisintilaamista viivästyttää tilausta. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle sähköpostitse päivityksen odotetusta toimitusajasta.

Tämä on mahdollista useimmissa tapauksissa, mutta emme voi taata, että lähetys toimitetaan tähän osoitteeseen (koska tämä riippuu postinkuljettajasta, Posti).

Jos jakelija ei löydä sinua kotoa, hän jättää sinulle viestin jatkotoimista (tämä voi olla uusi toimitusyritys, toimitus palvelupisteeseen tai toimitus naapureille). Jos paketti palautetaan meille, otamme sinuun yhteyttä keskustellaksemme seuraavista toimista.

Paketteja ei voi lähettää postilokeroon tai noutopisteeseen. Tarjoamme mahdollisuuden lähettää tilauksesi eri osoitteeseen kuin laskutusosoite. Voit ilmoittaa tämän osoitetietoja täyttäessäsi.

Jos tilaus on vahingoittunut, suosittelemme ottamaan kuvan vahingosta heti. Tämän kuvan avulla voit ottaa meihin yhteyttä, ja yhdessä löydämme sopivan ratkaisun!

Tilauksesi voidaan toimittaa vain osoitteeseen, tilausta ei ole mahdollista noutaa meiltä.

Tilauksesi voidaan toimittaa vain osoitteeseen.

Tai ota meihin suoraan yhteyttä!

Eikö kysymykseesi ole vastattu edellä ja haluaisitko ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme? Lähetä meille sähköpostia!

Valentina klantenservice

Yhteydenottolomake

Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella. Onko kysymyksesi kiireellinen? Ilmoita se viestin otsikkorivillä! Hoidamme asian heti puolestasi! Onko sinulla kysymys olemassa olevasta tilauksesta? Muista silloin mainita tilausnumerosi.