Kysymyksiä? Olemme palveluksessanne!
Yritämme auttaa asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja nopeasti! Tämän sivun kautta pyrimme vastaamaan useimpiin kysymyksiin jo suoraan, mutta ota rohkeasti yhteyttä hulluun asiakaspalvelutiimiimme! He kuuntelevat kaikkia kysymyksiänne, ongelmia ja tietysti kehuja!
Usein kysytyt kysymykset
Milloin saat tilauksesi?
Ennen klo 19:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä arkipäivinä. Jos toimitus viivästyy, sinulle ilmoitetaan siitä tietenkin! Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja tilauksestasi.
Onko tuote loppunut varastosta?
Jos jollakin tilaamallasi tuotteella on pidempi toimitusaika, näet sen selvästi verkkokaupassa ja saat siitä ilmoituksen. Oletusarvoisesti toimitamme tilauksesi vain täydellisenä. Haluaisitko osittaisen toimituksen? Ei hätää, kysy meiltä vastauksen kautta tai alla olevien yhteydenottovaihtoehtojen kautta!
Milloin saan Track & Trace -palvelun ja laskun?
Kun olemme lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, joka sisältää laskun ja Track & Trace -linkin tilauksesi seuraamiseksi. Nämä löytyvät myös tililtäsi verkkokaupassa.
Entä jos et ole kotona?
Jos et ole ollut kotona, PostNL yrittää uudelleen naapurin luona tai myöhempänä ajankohtana. Tarkkaile Track & Trace -sivustoa saadaksesi lisätietoja!
Miten minun pitäisi palauttaa tilaukseni?
Tämä on tietenkin aina mahdollista! Rekisteröi palautuksesi täällä, jotta olemme tietoisia kaikista palautusta koskevista vaatimuksistasi. Syötä postinumerosi ja tilausnumerosi ja seuraa ohjeita.
Eikö kysymystäsi ole lueteltu tässä? Tutustu muihin asiakaspalvelusivuihimme: Palautukset ja takuu, Maksaminen ja laskutus sekä Tilaaminen ja toimitus.
Tai ota meihin suoraan yhteyttä!
Eikö kysymykseesi ole vastattu edellä ja haluaisitko ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme? Lähetä meille sähköpostia!
Sähköposti
Täytä alla oleva yhteydenottolomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake
Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella. Onko kysymyksesi kiireellinen? Ilmoita se viestin otsikkorivillä! Hoidamme asian heti puolestasi! Onko sinulla kysymys olemassa olevasta tilauksesta? Muista silloin mainita tilausnumerosi.